lördag 10 mars 2012

Mello kväll

Vilken superlugn helg vi har. Idag började jag dagen med en långpromenad med Vilma och Diesel. Att välja en skogsväg med stenar och grenar kanske inte var ett så smart drag med valp och barnvagn men de gav säkert lite extra motion!
På tal om motion köpte jag mig en crosstrainer i fredags. O va lite anti mitt inköp men envis som man är var det bara att fälla säten i bilen och själv konka i och ur den! Med vilja kommer man långt!

Eftermiddagen idag spenderades hos mamma där jag gjorde hennes naglar medan barnen härjade runt! O va hemma och fortsatte med renoveringen av Vilmas rum! Imorn blir det tapetsering:)

Nu är vi bänkade framför Mello- finalen! Viggo dansar till alla låtar och jag biter mig i läppen för att inte bryta ut i skratt! Gulle!

Inga kommentarer: