söndag 12 augusti 2012

Sweet sunday...

Trots att det bara är eftermiddag ännu så ligger jag faktiskt i sängen och vilar lite i sällskap av Diesel!
Det var riktigt välbehövligt efter att ha sovit dåligt flera nätter i rad och känt mig lite sisådär!

Har dock även hunnit med ett litet pass på jobbet, städning och en runda med vovven.

Det är otroligt tyst här hemma! Barnen är och har det roligt med mormor, moster, morbror och alla kusiner på cirkus Scott och O har varit och hjälpt en kompis med bilen så jag har fått hela dan för mig själv!

Nu väntar jag på att O ska komma hem med lite Take away-mat sen lutar det åt att vi åker in mot stan och strosat i väntan på barnen!

Imorn väntas träff med min PT och då blir det till att låta alla bakverk stanna i frysen i fortsättningen...får väl se hur det går med den saken!

Fick just två bilder skickade till mig på våra sötisar från min bror, dom ser ut att ha det bra:)

Inga kommentarer: