lördag 18 december 2010

verklighetsinsikt

Konstaterande nr. 1 Jag är inte frisk idag, mår sämre men min sambo är tack och lov inte längre döende.

Konstaterande nr. 2 Vin hjälper inte(hade jag väl iofs. listat ut innan)

Konstaterande nr. 3 Jag kan inte jobba vilket ger pengar-ångest.

Konstaterande nr. 4 Det finns folk som är betydligt mycket sjukare i min närhet och vänners närhet och därför tänker jag inte klaga utan försöka vara lycklig över hur jag egentligen mår och vad jag faktiskt har.

Har massa tvätt som måste vikas, har slängt upp allt på vår säng och tänkte sätta på en film medans jag viker allt. Här hemma är det nästan för lugnt, Viggo är med sin mormor på kalas, Vilma och O är hos svärmor.

Stöd cancerfonden! Så vi i framtiden kan besegra denna elaka sjukdom som gör våra nära och kära sjuka och tar deras liv!

Min pappa, en av många kämpar<3

Inga kommentarer: