tisdag 27 november 2012

Det nalkas mot jul...

Eller hur man nu säger;)

Jag älskar den här tiden på året, en månad kvar till julafton! Underbart! ...sen vet jag att två dagar efter julafton är jag så där lagom less och vill bara ner med pynt, ut med gran och hit med vår!

Har några julklappar kvar att köpa men är nästan färdig redan, superskönt!

Idag startade vi dagen på vårdcentralen där Viggo fick lämna massa prover då han utreds för vad som antagligen är migrän! Viggo var jätteduktig och fick två klistermärken av den snälla sjuksyrran.

Sen vart det skolan för honom men Vilma fick vara hemma med mig då det går kräksjuka på hennes avdelning.

Vi har städat, ritat, köpt klappar och bakat paj! Sen fick jag för mig att ställa mig och rulla köttbullar på ett helt kilo färs.

Nu blir det soffläge med gott samvete!

Inga kommentarer: