måndag 18 februari 2013

Måndag!!

Ännu en helg har passerat, en riktigt bra sådan tycker jag.
Fredagen bjöd på svensson-kväll med tacos och familjemys och i lördags stod Viggos aktiviteter på schemat som vanligt. Först hockey och då tog O med sig Vilma också så jag passade på att rensa hallen och tvättstugan. Sen till V's dans var det jag som fick följa med och då passade jag såklart på att köra ett pass under tiden.

Sen skjutsa O barnen till farmor och efter vi gått en lång sväng med Diesel handlade vi med oss pizza och åkte hem till D & M och hade det trevligt!

Söndag efter en välbehövlig sovmorgon hämta vi barnen och flängde lite överallt, shoppade och prövade ny hjälm till Viggo.

Är så redo för vår nu, trött på kyla, kass och torr hud osv. Så länge har jag roat mig med att köpa barnens ytterkläder. Varsin jacka från P.O.P, mössor till Vilma från Name It och P.O.P, skor till Vilma från Addidas, mössor till Viggo från Lindex och ett par nya Converse då han vuxit ur sitt gamla par!

Inga kommentarer: