tisdag 4 februari 2014

Ett år senare...

Ja som rubriken säger så har det gått nästan ett år sedan jag skrev i denna blogg sist och nu har det kliat i skriva-av-sig-nerven ett bra dag så nu får bloggen vakna till liv igen och visst finns det väl lite nytt att skriva om sedan ett år.

För det första så väntar vi ju tillökning i familjen. Vem kunde tro det för ett år sen då det varken skulle vara möjligt eller var någon större önskan vi hade. Nu, med bara någon vecka kvar till beräknad födsel ser vi så klart fram emot detta med spänning och längtan efter att få veta vad det är för liten bebis som ska komma till oss.

Jag har ju även hunnit med att utbilda mig och starta eget företag. Jag jobbar nu mer som diplomerad nagelterapeut och fransdesigner.

Det blir inte bara nya familjemedlemmar i familjen utan vi har också fått låta vår käre voffsing flytta till en ny familj då vi inte fick ihop det med alla Os utlandsresor osv. Vi har dock superbra kontakt med hans nya familj och var nyligen där och besökte honom och fick se hur bra han har det nu.

Ja en del har hänt, barnen växer, Viggo har börjat skolan, jag har återförenats med en vän som betydde mer än jag trott och energitjuvar har jag valt att radera medan det också tillkommit nya fantastiska människor i mitt liv.

Lite djupt och seriöst blev detta första inlägg men nu har jag uppdaterat tillräckligt och kör igång med samma ytliga vardagsinlägg som förr igen! 

Ciao!

Inga kommentarer: