torsdag 20 mars 2014

Nu får det vara nog...

Nu är Alicia 37 dagar gammal och denna månad...och för att inte tala om de tio månaderna innan denna, har allt annat än träning och nyttigheter stått på schemat. 

Efter Viggo behövde jag knappt varken röra på mig eller äta nyttigt, allt rann liksom bara av mig ändå. Så enkelt är det ju inte längre efter nr tre och så börjar jag väl åldras I guess för nu har vågen stått på samma sen efter första veckan efter förlossningen och det är där med dags att börja ta tag i detta!

Ungefär 10 kg har jag ner till målvikt så det är bara att sätta fart. Så nu ska planeras för först och främst träning för det brukar automatiskt leda till att man äter duktigare. Jag kommer däremot ha en "ät-dag" i veckan för jag är en sån jäkla söt-sucker! 

Nu hoppas jag bara på soool imorn och att snön är borta så jag kan ut på en ordentlig runda!

Inga kommentarer: