torsdag 6 november 2014

Here I go again...

Har tänkt på det ett tag och kännt att efter att ha bloggat till och från både genom Viggos småbarnsår och Vilmas första år har det varit jätteroligt att kunna gå tillbaka och väckt minnen och följt vår vardag tillsammans. Nu vill jag alltså göra detsamma med Lilly och även för att spara minnen om mitt och de minas vardag. Något vi kommer kunna se tillbaka på tillsammans så småningom.

Följ gärna med på denna resa, ibland kommer säkert det jag skriver upplevas fånigt, ibland kul, ibland trist, ibland gnälligt, ibland perfekt och så vidare...det kommer vara upp och ner precis som livet i övrigt och stör ni er på det jag skriver är det bättre att låta bli att läsa!
Jag skriver vad jag vill, i min blogg helt enkelt!

Jag ser tillbaka på mitt sista inlägg med ett leende, "Alicia är nu 37 dagar", " jag har 10 kg kvar att gå ner".

De tio kilona är kvar och bebisen också såklart, dock ganska mycket större och med namnet Lilly. Så kan det gå!
Nu snart 9 månader, tiden går!

Inga kommentarer: