torsdag 17 februari 2011

Snart helg igen

Va fort veckorna går trots att man lyckas fylla dom med ingenting. Tur är väl ändå de för nu vill jag ha vår!!

Har farit iväg nånstans varje dag denna vecka men idag är jag (och Vilma) bara hemma och slappar. Vi har vilat tillsammans i soffan framför diverse dåliga TV-program och Vilmis sover ännu. Jag har smällt i mig en tallrik gröt och Vilma lär väl vakna hungrig närsomhelst.

I går var vi en kortis på öppna förskolan, Viggo fick inte följa med denna gång;) och sen mötte vi upp NattaNellie och trängde in oss med två bebisar och vagnar i bilen hem till oss en stund. Hann även med en fikastund hemma hos storasyster!

Snart är det alltså helg igen och även denna helg består av lite jobb (söndag), lördagen blir det troligtvis Äntligen hemma-mässan. Imorn blir det läkarbesök för mig och dans för Viggo, jag ska även försöka ta mig till Solna där jag ska välja färg på mina tänder som jag ska göra i ordning, nästa vecka smäller det då de är dags för första behandlingen. Då ska jag äntligen ta tag i detta som jag haft sådan ångest för under så många år!! På onsdag blir det narkos och sen väntar 1-2 besök till utan narkos innan allt är färdigt!Spännande

Viggo och jag har såå många duster just nu, känns som vi bara bråkat och bråkat på sista tiden, han testar mig till maxgräns MEN senaste dygnet har det vänt (kanske tillfälligt) och det är såå mysigt! Därför ska jag hämta honom tidigare idag och åka en sväng till ishallen.
Måste ta hand om lite tvätt nu och dessutom har lillan hunnit vakna nu!
Nyvaket och ruffsigt lilltroll

Inga kommentarer: