tisdag 4 februari 2014

Mitt-i-natten-vaken

Vet inte om jag sovit en hel natt under denna graviditet och inte blir det väl bättre när bebis är ute men jag börjar faktiskt vänja mig så det gör inte så mycket.

Med drygt en vecka kvar känner jag mig lugn men samtidigt längtar jag ihjäl mig. Försöker fylla upp dagarna fram till BF då jag alltid fått nån dag efter beräknat tidigare, vill inte bara sitta hemma och vänta. Dock är ju lilla V sjuk så det har blivit några sega hemmadagar nu. 

Imorn ska jag iväg till barnmorskan och förbi Sanna och fixa ny hårborste, och bäst av allt är att min fina vän kommer hit och ska få naglarna fixade på morgonen. Har gjort sista seten nu på de flesta av mina kunder nu och förberett de på att det blir paus ett tag nu.

Snart hämtas dessutom Os rallybil som står i vårt garage vilket då gör att vi kan flytta ut allt från vårt uteförråd till garaget och äntligen påbörja att inreda uteförrådet till min lilla salong. Så härligt! 

Nåt annat som är härligt är att min älskling äntligen köpt en ny bil till mig. Den kommer på onsdag eller torsdag och jag längtar så!

Nu ska jag och mina svullna fossingar palla sig ur soffan och upp till sängen och hoppas på sömn resten av natten.


Inga kommentarer: