lördag 8 november 2014

Budgetrenovering sovrum

Som ni vet håller vi på att renovera nästan hela huset och det går sakta framåt. 
Mitt i kaoset har jag blivit sugen på att även göra om sovrummet nu när vi flyttat in Lillys säng till Vilmas rum och tagit in ett skrivbord och ska fixa arbetshörna i sovrummet.

Eftersom jag inte riktigt tror att min älskling kommer köpa min ide har jag kollat runt på massa snygga men billiga alternativ och nu ska jag bara bli frisk så kan jag dra igång.

Måla väggarna är det första som står på agendan. När vi flyttade in för snart fem år sen var det lantligt jag ville ha så där är det nu en vit-beige-randig tapet, men allt det lantliga är jag less på sedan länge så jag tänkte måla betonggrått. 

Suttit nu och sökt upp en massa fint på ikea bland annat...



Kommer bli finemang!


Inga kommentarer: