fredag 28 november 2014

Friiiday

Vaknade av O som skulle upp redan vid 04 och kunde inte somna om så när jag hjälpt Viggo iväg till skolan kröp jag ner hos tjejerna igen och sov ikapp, skäms nästan att säga det men klockan var en bit över tio när vi vaknade. Det var välbehövligt!

Morgonbestyr, lite tvätt och plock sen vips var det dags att hjälpa Vilmis på med finkläder och hämta upp Viggo i skolan för vidare färd mot Stenhamra och kalas hos en kompis som fyllde 5.

Smart ide måste jag säga, med kalas en fredag kl 14, perfekt tid!





Fiskdamm, glass och lek i ett par timmar och sen bestämde vi oss för att sällskapa med mormor, morfar och kusinerna som dom passade. Nu är alla tre däckade och jag ligger i soffan och väntar hem min man som jobbat länge och långt bort.



Imorn ska Vimsan och jag åka till friends arena med några vänner och kolla på Stocholm horse show. Mys med egentid med min mellantjej!
Har lite ångest att missa Viggos match men man kan ju tyvärr inte klona sig hur bra det än vore.

Nu klev min storbjörn innanför dörrn, jippie!

Inga kommentarer: