måndag 17 januari 2011

Jobbhelg

Då var denna jobbhelg över, har jobbat kväll både lördag och söndag och eftersom jag inte hade jobbat sen slutet på dec. känns det i kroppen idag. kanske kan det faktum att Vilma varit vaken en massa inatt också bidra något till min trötthet. Oscar har åkt iväg med barnen både lördag och söndag så jag har träffat dom totalt 8 timmar på hela helgen, så idag är Viggo hemma från dagis så vi tar igen vår missade tid. Det gör vi bland annat med mysfrukost i soffan, lillasyster far runt i gåstolen under tiden.

Om en stund ska vi göra oss i ordning och åka iväg och fixa lite ärenden, handla, tanka bilen och sånt. Det är tur att det finns en bensinpump på vår lilla Konsum här ute för det vet i sjutton om vi ens kommer till Ekerö, som vanligt väntar jag in i det sista, som att jag inbillar mig att bilen ska tanka sig själv...(eller åtminstonde att O kanske ska göra det).

Idag hoppas jag med spänning på post från min tandläkare, nu är det inte långt kvar till det "smäller". Åh, vad nervös jag blir när jag tänker på det men resultatet kommer bli toppen,*längtar* .

Nu ska vi sätta fart här hemma!

Inga kommentarer: